patience passion persistence

Customer Experience ofwel klantbeleving is mijn passie. Het is waar ik goed in ben en waar ik het liefste mee bezig ben in alles wat ik doe.

Definitie: Customer Experience (CX) is de som van alle ervaringen die een klant heeft met een leverancier van goederen en/of diensten, over de duur van hun relatie met die leverancier. Dit houdt onder meer in: voorlichting, ontdekking, aantrekking, interactie, aankoop, het gebruik, de cultuur en bemiddeling.

Door mijn ervaring  in de klantcontactbranche ken ik de weg die klanten afleggen gedurende de relatie met hun dienstverlener. De “Customer Journey”.

De rode draad in de afgelopen 15 jaar van mijn carrière is excellente Customer Experience via de optimale Customer Journey. Luisteren naar de klant, want alleen de klant kan je vertellen welke verwachtingen hij stelt. Die verwachtingen bepalen uiteindelijk de kwaliteit waarop de klant je beoordeeld.

Van nature zie ik snel waar verandering nodig is om een betere klantervaring te creëren en waar efficiëntieverbeteringen en kostenbesparingen haalbaar zijn.

“Simplicity is complexity resolved”

Ik houd het graag simpel en transparant, maar wel met hoge kwaliteit.

Zet mij in een willekeurige klantomgeving en ik kan mij niet inhouden om direct zaken aan te pakken en vooral te versimpelen. Zaken worden vaak complexer gemaakt dan nodig is, wat ten koste gaat van de kwaliteit en klanttevredenheid. Als de medewerkers het al moeilijk vinden, waarom zou de klant er dan wel iets van begrijpen?

Het is zo moeilijk als we het zelf maken, ik maak het makkelijk.

Hoe makkelijk wil jij het hebben?